۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷

بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا - عراق؛

معرفی حریفان نمایندگان ایران در جلسه هماهنگی روز جمعه

معرفی حریفان نمایندگان ایران در جلسه هماهنگی روز جمعه

جلسه هماهنگی تیم‌های شرکت کننده در چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‎های غرب آسیا روز جمعه برگزار می‌شود و همزمان قرعه کشی این رقابت‌ها جهت گروه‌بندی تیم‌ها هم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پتروشیمی و ماهان نمایندگان ایران در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا هستند که به میزبانی عراق و در شهر دهوک برگزار می‌شود. به همین منظور تیم ماهان امروز چهارشنبه تهران را به مقصد دهوک ترک کرد و پتروشیمی نیز جمعه آینده راهی محل برگزاری مسابقات خواهد شد.

کشورهای عضو وابا بر اساس تعداد سهمیه‌ای که به آنها تعلق گرفته برای شرکت در این دوره از رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا اعلام آمادگی کرده‌اند اما تعداد نهایی تیم‌ها و اینکه از هر کشور چه تیمی در مسابقات شرکت خواهد داشت، در نشست هماهنگی روز جمعه مشخص می‌شود.

در هر صورت بر اساس برنامه اعلام شده تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا در دو گروه دیدارهای مقدماتی خود را برگزار می‌کنند. مرحله مقدماتی سه روز به طول خواهد انجامید و پس از تیم‌ها با یک روز استراحت دیدارهای خود را از مرحله پلی‌آف پیگیری می‌کنند.

چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا از 21 اردیبهشت‌ماه در عراق آغاز شده و  به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. قهرمان این رقابت‌ها سهمیه شرکت در پیکارهای باشگاه‌های آسیا را کسب می‌کند.

کد خبر 2050064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha